Puranpa tänne käytösongelmat osioon, kun en muuta keksi. Kaaleppi sitten äsken lenkillä hyökkäsi vastaantulijaa kohden ja pääsi puremaan käteen.
Sillä oli kierrokset korkeella jo valmiiksi kahden moottoripyöräpoliisin jälkeen ja tämän jälkeen kotimatkalla oltiin sen talon kohdalla, jossa asuu Kaalepin elämän suurin vihollinen, belggari uros. Samaan aikaan vastaan tuli vanhahko mies ja Kaaleppi hyökkäsi. Ihan kauhea tilanne! Hampaat menivät ihon läpi, ei pahasti, mutta reikä tuli. Onneksi mies oli rauhallinen. Pahoittelin kauheasti ja annoin omat yhteystietoni. Kotiin päin kävellessä tuli itku.
Kaalepilla menee ihan pasmat, jos se haistaakin tämän kyseisen uroksen. Mun olisi pitänyt vaan ottaa se vierelle ja kontaktiin, mutta en tajunnut ajoissa. En mä olisi uskonut, että se ketään vastaantulevaa puree. Asia erikseen, jos belggari tulee vastaan. Silloin se yrittää purra lähintä liikkuvaa eli siinä tapauksessa mua (ja usein onnistuukin). Voi helevata. Nyt sitten odotellaan mitä tuleman pitää.